Europa Imperiów vs. Sinosyberia
W działach: RPG | Odsłony: 169Taki luźny setting, który mi ostatnio chodzi po głowie. Domyślnie powinien być na mechanice GURPSa, ale myślę, że każda się nada.
Europa Imperiów vs. Sinosyberia – szkic settingu
Europa od zawsze była pełna Imperiów, które ze sobą walczyły – Święte Cesarstwo Rzymskie, Zjednoczone Królestwo Iberii, Unia Polsko-Litewska, Austro-Węgry, Imperium Skandynawskie, Imperium Ottomańskie, Carat. Prze wieki imperia te działały przeciwko sobie, raz zdobywając, raz tracąc potęgę i wpływy.
Wszystko zmieniło się w Dniu Otwarcia. Ogarnięty szaleństwem Car, znany później jako Wieczny Car, otworzył Wrota, za którymi czaiły się Żaświaty. Moc zaświatów uderzyła w niego, zabijając go na miejscu i animując jego martwe ciało. Z Żaświatów wyłoniły się demony, diabły i umarli, rozpraszając się po całej Rosji. Gdy z ich pomocą Wieczny Car zaatakował i zaanektował Chiny, powstała Sinosyberia – pierwsze Superimperium.
Zaniepokojeni Europejczycy zapomnieli o własnych zwadach, mając za cel ochronę przed nowym zagrożeniem, tak polityczno-militarnym jak i nadnaturalnym. W ciągu paru miesięcy powołali do życia Zjednoczone Imperium Europy, wielką siłę zdolną oprzeć się Sinosyberii.
Teraz toczy się walka. Niestety, jest przegrana. Sinosyberia zaatakowała Zjednoczoną Europę i w ciągu krótkiego czasu zniszczyła prawie cała Unię Polsko-Litewską. Obecnie pierwsza linia frontu biegnie na granicy Świętego Cesarstwa Rzymskiego. Jeśli nic się nie zmieni, Europa upadnie.
W tym samym czasie pewien okultysta z Europy odkrył sposób na podróż między wymiarami. Ambasadorowie, żołnierze i okultyści zaczęli podróżować po alternatywnych rzeczywistościach, szukając sposobu na odczynienia istot z Zaświatów i sojuszników w walce z Sinosyberią. Czy im się uda?