» (FoW) Szczecin - 2009-06-27

(FoW) Szczecin - 2009-06-27

Dodał: Adam 'Aki' Kasprzak

-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Data: 27 czerwca 2009
System: Flames of War

Okres: Late War
Wielkość: 1750 pkt
Liczba miejsc (ograniczona): 10 (może uda się zwiększyć do 14)
Czas rozgrywek: 9.00-19.00
Turniej jest zgłoszony do Ligi FoW

Scenariusze dla poszczególnych bitew:
Bitwa 1: Encounter
Bitwa 2: Fighting Withdrawal
Bitwa 3: Free for all

Odnośnie terenów (przed turniejem pojawią się zdjęcia):
- będą gentle hills (cross-country) - większość,
- rolling hills (difficult) - mniejszość,
- rivers (impassable) z mostami o szerokości 2 pojazdów,
- lasy (difficult) - przypominam iż widoczność do i z lasu to 6", chyba że stoimy przy krawędzi lasu, wtedy widoczność normalna na zewnątrz;
- pola uprawne - dają "conceal" piechocie oraz transporterom (transport team)

Zaloguj się aby wyłączyć tę reklamę

Zaczynamy wprowadzać aspekt hobbystyczny jak się należy. I tak oprócz punktów z bitew (max 60) dodatkowo do zdobycia będą punkty za hobby:
1. Malowanie - max 5 pkt
(0 - czysty, żywy metal)
(1 - cała armia ma podkład)
(2 - j.w. + cała armia ma piasek, czy cokolwiek innego na podstawkach)
(3 - j.w. + część modeli pomalowana)
(4 - j.w. + wszystkie modele min 3 kolory)
(5 - wow! :shock: )
2. Historia kompanii - max 3 pkt
3. Przedstawiona w terminie (do 24.06.2009) i zweryfikowana rozpiska - max 2 pkt

proszę zgłaszać akces ze względu na ograniczona liczbę miejsc (10, może do 14) - kto pierwszy ten lepszy 8-)
rozpiski proszę nadsyłać do weryfikacji do 24.06.2009 włącznie - na adres:
o-p@neostrada.pl

Sposób dobierania przeciwników:
Runda 1:
Losujemy z 2 pul - Alianci vs siły Osi
Runda 2:
Parujemy - najlepszy Aliant z najlepszym graczem Osi
Runda 3:
system szwajcarski tzn - kolejno parujemy najlepszych po podliczeniu wszystkich pkt. w tym za hobby

Challenge:
Dopuszczamy w 1 Rundzie rzucanie challenge o ile stworzona para to Alliant vs gracz Osi

Punkty liczymy w sposób następujący (podlega modyfikacjom/to nie jest ostateczny kształt):
Do zdobycia mamy 50% z zabitych jednostek wroga i 50% za wykonanie warunków scenariusza. Przy czym nie ma znaczenia czy wygramy przez zbrejkowanie wroga czy też przez wypełnienie warunków scenariusza.
Dla przykładu w każdej bitwie będzie maksymalnie do zdobycia 1750+1750=3500 pkt.
I tak:
Do strat wliczamy tylko pełne stracone plutony oraz takie które zostały zredukowane poniżej połowy („sole survivor” jak się uda to jest to strata połowy oddziału).
Wygraliśmy bitwę dodatkowo zabijając 1200 pkt na wrogu. Mamy 2700 pkt. Straciliśmy sami 500 pkt. Różnica to 2700-500=2200. I tak jak w warhammerze - każde 10% różnicy daje nam 1 duży punkt w górę 10 (dla wygrywającego) i w dół dla przegrywającego. Powyższa różnica to:

0-349 = 0
350-699 = 1
700-1049 = 2
1050-1399 =3
1400-1749=4
1750-2099=5
2100-2449=6
2450-2799=7
2800-3149=8
3150-3499=9
3500 =10

to 6 dużych pkt co daje nam wynik 16:4.

Komentarze Obserwuj


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.