Magia i Miecz
Dodał: Tomasz 'Radnon' CybulskiMają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Redaktor naczelny: Tomasz 'Sting' Chmielik
Autorzy: Tomasz 'Sting' Chmielik, Maciej Nowak-Kreyer, Piotr 'Toread' Gnyp, Jerzy 'JeRzy' Rzymowski, Tomek Kreczmar, Maciej 'Aureus' Gajzlerowicz, Andrzej 'Enc' Stój, Marcin 'Seji' Segit, Marcin 'Nicram' Kubiesa, Marta 'Kucik' Kucińska, Piotr 'Diabeł' Skorok, Mateusz 'Mati' Zaród, Konrad Budek, Wiktor 'WekT' Gruszczyński, Sebastian 'Curtis' Kejres, Maciek Jarecki, Agnieszka 'Anathema' Pilc, Daniel 'karp' Karpiński, Tomasz 'Smartfox' Smejlis, Władysław 'Włodi' Kasicki, Łukasz Marek Fiema, Maciej 'lucek' Sabat, John Wick, Bartek Zioło, Annika Olejarz, Dorota Kalina Trojanowska, Krzysztof 'Flapjack' Maj, Zofia Urszula Kaleta, Piotr 'Kula' Milewski, Dorota Kalina Trojanowska, Michał 'Puszon' Stachyra
Wydawca oryginału: Kuźnia Gier
Data wydania oryginału: wrzesień 2014
Liczba stron: 132
Format: B5
Okładka: miękka
Papier: kredowy cienki
Druk: czarno-biały
ISSN: 978-83-64473-22-7
Cena: 25 zł (15 zł wersja cyfrowa)
Magia i Miecz to czasopismo skierowane do wszystkich miłośników gier fabularnych. Zamierzamy zamieszczać w nim teksty zarówno dla osób, które w RPG stawiają dopiero swoje pierwsze kroki, jak i dla weteranów tego typu rozrywki. Wśród artykułów znajdą się m.in. almanachy podpowiadające początkującym, jak grać i na co zwracać uwagę oraz przekrojowe teksty traktujące o wielu różnych aspektach naszego hobby – na przykład o tym, w jaki sposób tworzyć rozbudowane i wiarygodne światy.
Oczywiście tworząc kolejne numery, poświęcimy uwagę nie tylko zagadnieniom teoretycznym, ale skupimy się również na treściach łatwych w praktycznym zastosowaniu. Dostarczymy wielu ciekawych rozwiązań mechanicznych do waszych ulubionych systemów oraz przedstawimy scenariusze osadzone zarówno w ściśle określonych ramach, jak i bardziej uniwersalne, które będzie można dowolnie dostosowywać do własnych potrzeb.
Magia i Miecz będzie również pismem skierowanym do wszystkich miłośników LARPów - odnajdą w nim wiele interesujących artykułów dotyczących ich ulubionego hobby. Pragniemy w ten sposób udowodnić, że LARPy są dla gier fabularnych tak samo ważne, jak tradycyjnie rozgrywane sesje.
W każdym numerze pojawi się także sporo innych interesujących artykułów, a swoimi pomysłami oraz spostrzeżeniami podzielą się z wami doświadczeni, aktywni gracze i Mistrzowie Gry. Wszystko to zaś podlane zostanie humorem nawiązującym do najlepszych tradycji pewnej krainy pełnej wrednych, zielonoskórych pokurczy.
Źródło: Opis projektu ze strony wspieram.to